Jan 10, 2011

Shopping Spree

Last week sempat jugak menambah collection shawl saya...Dah lame saya nak cari leopard print shawl..Akhirnya dapat jugak...hehehe...Saya beli shawl kat satu tmpat jer sebab shawl dia bidang besar..saya suka prints dan kaler dia...Saya beli kt F Block Dataran Sunway..murah dan cantik..

Ingatkan beli satu je...alamakk..terbeli 3 pulak...tu aaa...sbb murah..kan dah terbeli tiga!!! Saya beli leopard print,pale pink & baby blue...ehehe


Kalau dah namanya perempuan....tak kan pernah cukup kan....haha...semalam on da way pergi Giant Puchong,singgah sekejap kat satu butik ni..nama dia Amour..saja tengok-tengok...kononnya laa...last-last tersangkut kat satu dress dan satu skirt...haih~~ sebab murah jugak laa ni...

Cute kan?? sebab tu laa terbeli...huhu
Skirt yang saya ada semuanya pendek-pendek...jadi itu jugak laa jadi alasan untuk membeli skirt ini

Walaupon umurku sudah mencecah 27 tahun tapi daku tetap suka baju yang comel-comel..ishhh..bila laa nak membesar dengan sihat ni.Bukan badan membesar yerr....otak...haih~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...