Feb 24, 2011

20 Random Things About Liza Razak Part 1


1- Saya mempunyai mood swing yang agak teruk..tapi dekat kawan-kawan x de laa.Selalunya kelakuan ni ditujukan khas buat Mr Kudud

2 - Takut pada bunyi guruh dan kilat.Kalau kat rumah confirm duduk senyap je tak buat apa-apa.

3- Kalau tengok movie kt wayang ke DVD ke...mesti nak kacau orang.Sebab tak boleh fokus lama-lama.Tak tau laa kenape..

4- Suka masak tapi....saya suka masak makanan yang saya suka makan je..hehe

5- Perfume favourite saya sekarang ialah Chanel no 5...bau macam orang tua-tua sket..hehe

6- Dulu first car idaman tak kisahlah model apa tapi mesti Honda...tapi bila dah dapat sekarang..teringin nak pakai Mazda 3 pulak...tapi duit pulak tak de..kuang kuang kuang

7- Suka lagu Rock n Roll macam lagu Jimi Hendrix ke..Black Sabbath,ACDC,Janis Joplin...ini semua Mr Kudud dan Peloq (Adik Saya) yang ajar.Sampai lagu baru yang keluar kat radio pon saya tak tau.

8- Radio yang saya dengar dari dulu sampai sekarang hanya Sinar FM je..Gila macam orang tua laa saya ni..tapi memang taste saya macam tuh.Nak wat macam mana kan

9-  Makanan favourite saya sup tulang dan tom yam...sebenarnya banyak lagi.Tapi kalau kat gerai makan..memang 2 benda ni je yang saya order.Tak reti order benda lain.

10- Tak boleh shopping kat tempat yang too crowded..nanti mesti nak termuntah.

Lagi 10..nanti saya update yerr...hehe

2 comments:

mimie.. said...

paling suka yg no.8 tu..sebab sy pun sama..bhahaha ^_~

Mummydearie said...

Salam...

Singgah sebentar, nmpk entri lama ni teringin pulak nak tau ttg empunya blog. Saya pun dari dulu suka Honda sbbnya masa tingkatan 3, cikgu yg bawa kereta Honda Accord tu comel, lawa giler. Terus psg angan2 nak jadi mcm dier :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...