Feb 21, 2011

a Day With Mr Zalli & Mr Kudud

Semalam kitorang meneman Mr Zalli dari Seri Kembangan,Puchong,Uptown Damansara,dan akhir sekali Bangsar.Punya laa tak de keje...haha.Hari ni Mr Zalli ade interview kerja so semalam ala-ala nak usha tempat interview dulu..

Tapi paling best kitorang bertiga pegi pet shop kat Uptown Damansara..Sebenarnya nak beli makanan si Chombee..sambil-sambil boleh mengusha burung yang comel..saya plan nak beli burung lagi..kali ni yang boleh bercakap ala-ala parrot..Nama dia kalau tak silap Indian Ringneck Parakeet.Tapi harga burung ni mahal sangat laa..

Benda lain tak de nak cerita..sebab tak da apa sangat pon aktiviti kitorang semalam except melepak kat Pelita Bangsar dan Mengacau Eza kat Cats Whiskers..Try laa usha baju..kalau ada yang cantik..tapi malangnya semua baju yang sama saya tengok last week...new arrival tak de lagi daa..


Saya dan Ms Eza...haih~~ and obviously this is not our best pix..



Kalau nak shopping..saya mesti pegi Cats Whiskers dulu..then baru shopping tpt lain..haha.By The Way..sekarang Cats Whiskers ada promotion..sale 20% - 30% for selected items...tapi kebanyakan items semua ada price reduction


Kalau nak snap pix..mesti buat perangai punya...



Definitely 2 kaki ni bukan saya yang punya...haha


Yang ni my favourite picture...everytime bawak Chombee kat sana..jarang si kecik ni duduk dengan saya..selalunya staff Cats akan main-main dan bawak si kecik berjalan merata-rata...hehe.Suka laa tuh Chombee...Menci Adik!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...