Mar 9, 2011

Look Of The Day - I Stole My Husband's T- Shirt



Saya rasa ini antara outfit paling selekeh yang saya pernah pakai..haha.Kelako pon ada..Pernah tak korang terfikir nak pakai baju husband buat pakai jalan-jalan kat Mall..Itu lah benda yang saya buat semalam.Tengah mengemas baju lalu terjumpa t-shirt ni..tengok macam boleh pakai je...



Ermm...Mr Kudud ni suka sangat t-shirt retro.T-shirt ayah dia pon dia boleh buat kering je pakai...Saya tak sure mana dia dapat t-shirt ni.Tak logik nak beli zaman sekarang melainkan dia beli kat bundle.Mr Kudud ni kecik dan kurus orangnya.Kasut dia pon ade sesetengahnya saya boleh pakai..hehe

Seluar pulak saya baru beli kat Jaspal last weekend..yang penting discount 60%..hehe,.Saya suka material seluar ni sebab kadang-kadang ada setengah material macam cotton akan buat 'bottom' kita nampak gemuk.Cuma satu je problemnya, bila pakai ganas sangat,ia cepat berkedut...so nampak gayanya saya akan jarang pakai la kot..huhu.




Handbag yang saya pakai tuh kepunyaan mak saya.Last year dengan tak malunya saya mintak handbag ni daripada mak saya dengan soalan "mak dah tak pakai handbag ni lagi kan?"Kalau tak silap saya handbag ni brand Pelco..Still cantik lagi kan...

What I Wore :

Black Shawl - F Block
Vintage T Shirt - Mr Kudud's
Soft Satin Tapered Pants - Jaspal
Vintage Handbag - Mom's
Wedges - Cats Whiskers

p/s - Sori seluar nampak berkedut gila dalam gambar..hehe

From Puchong With Love,



2 comments:

Safinah Rashid said...

selekeh? OH MI GOD. TAK LANGSUNG LAH KAKAKKKKKKKK!

anyway, where did you buy the high-waisted pants?

Liza Razak said...

pants beli kat Jaspal..ade sale 60%..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...