Mar 7, 2011

Look Of The Day - Smarty Casual Saturday



Sebelum ni saya ada post entry pasal Looklet @ Vogue.Com..dan saya stylekan 2 model untuk future reference saya..so semalam masa pegi window shopping @ Sunway Pyramid,dah tak payah fikir nak pakai macam mana sebab semua saya dah fikir awal-awal.Cuma follow je...kalau nak susah pon pening nak matchingkan shawl je..memang jimat masa
.
Benda ni tak de laa nak sampai nak pakai exactly the same macam model tu pulak kan.Cuma as a guide untuk tak payah kita nak pening-pening fikir..Saya cuma guna wide leg pants,blazer,dan tank top yang saya ada dan mix and match colour saje..

Kalau ada time saya selalunya akan masuk bilik stor (aka tempat simpan baju dan handbag) untuk korek-korek apa baju yang saya boleh recycle balik dan saya jumpa blazer yang dah berzaman tak pakai.Rasanya dah almost 2 tahun kot...hehe.



Yang lain semua saya ulang balik pakai seperti bag,owl necklace, ankle boot dan shawl.Cuma wide leg pants sahaja saya baru beli kat Topshop.Seluar yang ala-ala skirt ni memang best sangat pakai.Selesa dan labuh (selalu ada problem nak beli tapi pendek)..Lagi satu sebab seluar ni corak polka dot..hehe



What I wore :

Army Green Shawl : Zara
Blazer : Elle
White Tank Top : Tesco
Polka Dot Wide Leg Pants : Topshop
Owl Necklace : Cats Whiskers
Vintage Handbag : Zara
Ankle Boot : Zara

From Puchong With Love,


4 comments:

InaAchik said...

suka2!!!

saturday i pergi OU. jmp seluar ala2 u pakai ni... tgk harga, pantas ajak hubby keluar! hehehee...

Liza Razak said...

laa..ye ke? saya susah nk dpt seluar/skirt yg labuh.selalu nk beli je pendek..sbb tu bila jumpa jer yg labuh saya beli :)

uMie_cHan said...

u gotta style babe !
i loike ;)

Liza Razak said...

thx umie_chan!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...