Jul 21, 2011

LOTD : The Geek




Kembali kita ke segmen 'Look Of The Day'.Lama jugak kan tak update entry LOTD ni..Kenapa jarang ada?? Sebab saya ni ikut mood.Kalau ada mood,ada laa gambar.Kalau tak de mood..makanya hasil gambar memang sangat hampess.

Ok...kembali kita ke segmen asal..Outfit ini saya pakai malam tadi sewaktu berdating dengan Mr Kudud.Bukan dating saja-saja yaa.Ini namanya dating sambil tengok wayang.Cerita Harry Potter katanya...haha.Tak mau cerita panjang pasal Harry Potter tuh...saya cerita untuk next entry je nanti ok?

Memandangkan saya dah agak gemuk,jeans tuh memang pandang sebelah hujung kaki je.Confirm ngam-ngam je pakai.So selalunya,maxi skirt memang jadi pilihan.Sangat selesa dan praktikal.Yang saya pakai ni dari Forever 21.Harga dalam RM 89.Skirt saya agak fussy kalau beli.Tak boleh beli yang murah sangat.Sebab kalau beli yang murah,confirm pendek.

Loose t-shirt ni saya beli  RM 19 je kat F Block.Memang murah.Walaupon murah,kualiti sangat bagus padahal dah berpuluh kali basuh.Berbaloi kan? Saya suka sangat t-shirt ni sebab corak vintage  kat t-shirt ni menarik.



Aksesori memang malas nak pakai sebab saya cuma nak tengok wayang.Kang tersangkut kat kerusi panggung tu kang free-free je malu..hehe.Mekap memang tak pakai.Saya sapu bedak nipis je

Handbag ni memang tak beli.Selamba rembat mak punya sambil cakap kat mak " Mak mane urban kalau pakai handbag old school macam ni" Dengan ayat tuh laa saya rembat 2 bijik bag sekali gus.Handbag ni brand Pelco.Kagum gila laa dengan kualiti handbag dulu-dulu.Tahan sampai sekarang.Anak cicit Chombee pon boleh pakai.

Cukup tuh melalut.Kalau siapa-siapa yang follow blog saya dah lama,mesti perasan baju, shawl dan maxi skirt saya dah ulang pakai banyak kali.Stended laa kan...hehehe.

Kalau ada mood...saya update lagi segmen ni...







What I Wore :

Polka Dot Shawl - F Block
Loose Top - F Block
Handbag - Mak Punya
Maxi Skirt - Forever 21
Leather Belt - Cats Whiskers


From Puchong With Love...









30 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

tak le gemuk pun, comei lagi ada la

~izan~ said...

kena je apa yg awak pakai dik...cantik n smart =D

Aty Fared said...

suke sling bag mak punyer tu..!! ;)

flo... said...

i love ur look...=p

Unknown said...

YanG pasti, saNgat rawk babe..chomel u..

Hannah Muminah said...

assalamualaikum sis Liza
you look younger and slim in this style ^ ^ made me think of a girlfriend in high school
very cute

Nina said...

Sis so GORGEOUS :D

Eyka said...

comel laa awk..serius :) jelessss~ =.="

eKa said...

cunnnnnnnnnnnn

Syafiqah Hashim said...

CANTIK :D

btw, blog sis jd BPP :)

http://pikalurve.blogspot.com/2011/07/bbp-husband-wife-liza-razak.html

ARAYANA said...

comel sygs :)

Sheery Dream Cakes said...

alolololoo... comelnya... sukanya akak tgk... comel sgt..

Ain Atika Zailani said...

woot woott...ehemmm..nak kemana tuhhh???? hihihi

Liza Razak said...

@mamasyaza : tengkiuu mama syaza..terharunye :)

Liza Razak said...

@izan : tengkiuu..kdg2 ade jugak yg x kena..cuma tak upload gambar je..hehe

Liza Razak said...

@aty_fared : saya pon suka jugak.. so vintage.Yg penting tak payah beli :)

Liza Razak said...

@flo : tengkiuu !!

Liza Razak said...

@aien najwa : awak lagi comel hokey..hehe

Liza Razak said...

@hannah mumimah : w'lam..tengkiuu sis !!

Liza Razak said...

@maghfiratul helmi : tengkiuu..u too dear !!

Liza Razak said...

@eka : tengkiuu :)

Liza Razak said...

@syafiqah hashim : adoii..terharunya !! tengkiuu sgt2 yaa :)

Liza Razak said...

@arayana : thanks..u too dear :)

Liza Razak said...

@ Diana@Melley Mey : akak pon comel jugak tau :)

Liza Razak said...

@ain atika zailani : nak tengok wayang katenye..hehe

Liza Razak said...

@eyka : tak payah jeles pon..awak pon comel jugak :)

Mama Gee said...

kenapalah mak mama takde beg cenggitu gak....

MiYOKO SuKi said...

gemuk ke camgituu..kurus kedeing je i tgk..

Liza Razak said...

@mama gee : x pe..skrg pon dah byk jual pattern bag mcm tuh :)nanti boleh beli

Liza Razak said...

@miyoko suki : sebenarnya mmg gemok...penat buat pose jgn kasi nmpk gemok...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...